bdsm, narsismi, narsisti, pettäminen, pettäjä, salasuhde, toinen nainen, uskottomuus

tiistai 28. huhtikuuta 2015

Viikko yökylästä

     Illalla itkin. Makasin pimeässä peiton alla, odotin unta ja itkin.

Mietin pelon tunnetta. Mietin nyrkkiä kasvojeni edessä yöllä kun on hämärää ja hiljaista - kun naapurit nukkuvat ja aika tuntuu pysähtyneeltä. Mietin viikon takaista yhteistä yötämme eksäni kanssa. Mietin pelkoa, jota tunsin kun olin pakarat kohti kattoa, olkapäät kiinni patjassa odottamassa läimäytyksiä. Mietin tärinää, shokkia, kyyneleitä ja pelkoa kun käsi kohosi yhä uudelleen iskuun.

Iskuja ei tullut. Ei yhtäkään. Mutta käden liike, jonka sivusilmällä näin, sai yksistään huutamaan pelosta. Eksäni pysäytti jokaisen iskun. Hän kohotti kättään, valmistautui läimäyttämään ja pysäytti kätensä juuri ennen kuin lyönti tavoitti pakarani.

R opetti aikoinaan pelkäämään kohoavaa kättä. Hän piiskasi niin säälimättömästi, syyttä ja huolimatta pyynnöistäni lopettaa, että meni pitkään ennen kuin sen suhteen jälkeen en itkenyt ja tärissyt pelosta kun kuka tahansa kohotti kätensä taputtaakseen ja koskettaakseen minua.

Viikon takainen yö eksäni kanssa tuntuu takapakilta. Se tuntuu paluulta menneeseen. Se ei tunnu terveeltä. Bdsm-seksin tarkoitus ei ole traumatisoida. Bdsm-seksin tarkoitus ei ole tuottaa pelkotiloja. Bdsm-seksin tarkoitus ei ole saada itkemään yksin sängyssä kun viikon takainen tunkeutuu mieleen.

Myöhemmin eksäni otti minut kainaloonsa. Hän antoi minun nukkua rintaansa vasten. Hän kiersi kätensä suojelevasti ympärilleni, suukotti minua ja nukahti. Siinä kainalossa ollessa kyyneleet kuivuivat. Pelko katosi. Suru haihtui. Tilalle tuli kiintymys. Lämpö. Rakkaus. Halu olla yhdessä ja fyysisesti niin lähellä toista kuin mahdollista. Se on ristiriitaista: pelko ja rakkaus.

Tänään ei ole hyvä päivä. Olen henkisesti todella väsynyt. Itkuherkkäkin. Haluaisin syliin ja kokokropan taivaallista silitystä. R osaa tehdä sen ja olisi halukas tulemaan luokseni tänään yöksi. Minua kuitenkin mietityttää. Pelkään häntä. Minua pelottaa se, miten hän ilmaisee itseään. Minua pelottaa, mitä "minua suojeleva" voi tehdä minulle, säästääkseen minut satuttamasta enää itseäni.

Tänään ei todellakaan ole hyvä päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit näkevät vasta ne hyväksyttyäni - jätäthän viestistäsi nimet ja arvaukset blogissa esiintyvistä henkilöistä.